Digital Special Collection Portal

Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna


Citation

Norhidayah A.Rahman (2011) Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna. Undergraduate Final Project Report thesis, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted)

Abstract

Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna.

Download File / URL

Full text not available from this repository.

Additional Metadata

Item Type: Undergraduate Final Project Report
Collection Type: Final Year Project
Date: 2011
Number of Pages: 55
Supervisor: Dr. Abdullah Sani Bin Kamaluddin
Programme: Komunikasi Visual
Institution: Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan
Faculty/Centre/Office: Faculty of Creative Technology and Heritage
URI: http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574
Statistic Details: View Download Statistic

Edit Record (Admin Only)

View Item View Item

The Office of Library and Knowledge Management, Universiti Malaysia Kelantan, 16300 Bachok, Kelantan.
Digital Special Collection (UMK Repository) supports OAI 2.0 with a base URL of http://discol.umk.edu.my/cgi/oai2