Citation
Norhidayah A.Rahman (2011) Sejauhmanakah keberkesanan imej korporat minyak masak cap athlete kepada pengguna. Undergraduate Final Project Report thesis, Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan. (Submitted) |
Abstract
Sebuah imej syarikat merujuk pada bagaimana syarikat diterima. Pemasaran ahli yang menggunakan hubungan awam dan bentuk lain dari promosi untuk menunjukkan gambaran mental untuk awam. Imej korporat minyak masak cap Athlete kepada pengguna adalah kurang berkesan kerana kebanyakan orang ramai urang mengenali minyak masak ini berbanding minyak masak daripada jenama lain. Ini disebabkan minyak masak ini kurang menyerlah imej korporatnya berbanding dengan minyak masak yang lain seperti Buruh, Seri Murni, Mazola dan sebagainya. Dalam penulisan ini akan dirungkaikan satu persatu bagaimana dan sejauhmana keberkesanan imej korporat minyak masak cap Athlete ini kepada pengguna. |
Download File / URL
Full text not available from this repository.
|
Additional Metadata
Item Type: | Undergraduate Final Project Report |
---|---|
Collection Type: | Final Year Project |
Date: | 2011 |
Number of Pages: | 55 |
Supervisor: | Dr. Abdullah Sani Bin Kamaluddin |
Programme: | Komunikasi Visual |
Institution: | Fakulti Teknologi Kreatif dan Warisan |
Faculty/Centre/Office: | Faculty of Creative Technology and Heritage |
URI: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/5574 |
Statistic Details: | View Download Statistic |