Citation
Asvini Asokan (2021) Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan. Final Year Project thesis, Universiti Malaysia Kelantan. |
Abstract
Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif. |
Download File / URL
|
Additional Metadata
Item Type: | Undergraduate Final Project Report |
---|---|
Collection Type: | Final Year Project |
Date: | 2021 |
Number of Pages: | 77 |
Supervisor: | Encik Hidayat Bin Hamid |
Programme: | Ijazah Sarjana Muda Teknologi Kreatif |
Institution: | Universiti Malaysia Kelantan |
Faculty/Centre/Office: | Faculty of Creative Technology and Heritage |
URI: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898 |
Statistic Details: | View Download Statistic |