Digital Special Collection Portal

Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan


Citation

Asvini Asokan (2021) Kajian Kandungan Kreatif Dalam Video Pengiklanan Digital Dan Impak Kepada Perniagaan. Final Year Project thesis, Universiti Malaysia Kelantan.

Abstract

Kajian ini mengkaji kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan impak kepada perniagaan. Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenalpasti jenis kandungan kreatif dalam video pengiklanan digital dan mengkaji bagaimana ia menarik penglibatan penonton serta mengetahui bagaimana video yang kreatif dapat memberi impak kepada sesebuah perniagaan. Kajian ini dijalankan berdasarkan sesebuah syarikat yang mengalami masalah dalam pembikinan video pengiklanan digital yang kreatif.

Download File / URL

[thumbnail of ASVINI AP ASO.pdf] Text
ASVINI AP ASO.pdf - Submitted Version

Download (5MB)

Additional Metadata

Item Type: Undergraduate Final Project Report
Collection Type: Final Year Project
Date: 2021
Number of Pages: 77
Supervisor: Encik Hidayat Bin Hamid
Programme: Ijazah Sarjana Muda Teknologi Kreatif
Institution: Universiti Malaysia Kelantan
Faculty/Centre/Office: Faculty of Creative Technology and Heritage
URI: http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3898
Statistic Details: View Download Statistic

Edit Record (Admin Only)

View Item View Item

The Office of Library and Knowledge Management, Universiti Malaysia Kelantan, 16300 Bachok, Kelantan.
Digital Special Collection (UMK Repository) supports OAI 2.0 with a base URL of http://discol.umk.edu.my/cgi/oai2